Horvátország: Brač sziget

Brač sziget

13 éve | [Törölt felhasználó] | 9 hozzászólás

Nem is tudom hogy hogyan kezdjek bele.Csak gondoltam hogy leirom a tapasztalatomat.

Mi a családdal juniusban Brač szigetén nyaraltunk,konkrétan Bol-ban.Ez volt az elso kozos nyaralásunk a 6éves kisfiunkal.Na szoval min Bolt választottuk.A neten foglaltam még januárban apartman a tulajdonostol.Féltem hogy más lessz mint a képekenn-de nem. Belevágtunk a gyerekkel az utnak ,ami nem is volt olyan vészes.Este indultunk 8 orakor és reggel értunk 5korul Splitbe a kompkikotohoz.Persze az ut alatt tobszor is megáltunk hol a gyerek végett,hol meg kávéra .Kicsinek nagyonn tetszet a kompal valo hajokázás,még életében nemlátott ekkora hajokat-kompokat,szinte élvezte az egész utat.Mikor a szigetre értunk már fáradt volt mindenki alig vártuk hogy Bol-ba érlyunk.A szállást -apartmant nagyonn hamar megtaláltuk,és kellemessen meglepodtem.Tiszta rendezet apartmant találtunk .A konyhában minden volt,semmi sem volt utott -kopott,a hutoben udítto,ásványvíz.Furdoszobában 5 torulkozo ,4wc papír,folyos szappan,hajszáríto.Vasalodeszka és vasalo szintén volt.Légkondi,tiszta ágyak stb..

A házinéni nagyonn aranyos és kedves emberke,a tulaj is és a felesége is.Másnap kaptunk vendégfogado sutiket is -amit a gyerek imádott és finom is volt.A városka nagyonn szép.Megnyero az egész kornyék ,de ezt leirni szinte lehetetlen.Vendéglátosok kedvessek,segitokészek......Az aranyszarv part nekunk nemjott be,de amugy  szép és kristálytiszta a víz,csak nekem sok volt ott az emberke.Igy mi inkább a kolostor elotti és utánni strandra jártun ott kevesebben voltak,jobban lehetett a gyerekkel játszani-sikongatni  stbb.....

A házi nénitol a 3 nap kaptunk uj tiszta torulkozoket és ágyhuzatot ezen meglepodtem mert máshol nemadnak.A másikokat lecserélte és már vitte is kimosni...

Egyszoval én csak mindenkinek ajánlani tudom az egész szigetet foleg Bolt.Sok a látnivalo ,sokat mentunk a kornyeket bejártuk autuval ,gyalog.A sziget tobbi városkájába is elmentunk,az osszes érdekes helyet felkerestuk.Sot még Makarszkára is áttlátogatunk,ami szintén egy szép hely érdemes kompozni egyet.

Es ezzel az egésszel csak azt szeretném elmondani hogy a horvát emberkék nagyonn vendégszeretoek,és szeretik a turistákat.Es vissza is várják oket-hisz ebbol élnek.Szerintem nemigaz az hogy csak addig kedvesek míg ottvagyunk és fuzetunk.

Ugyanis a mi házigazdáink tényleg nagyonn figyelmes és segítokész emberek voltak,sot a tulaj azota még mélt is írt és karácsonyra-ujévre udvozlokártyát is kuldott.Tudom hogy részben ez is a vendégek visszatérésérol szol,de szerintem nem mindenki figyelmes annyira hogy akár ilyen modon is megkoszonje hogy náluk nyaraltunk.Ha tehetem-tehetjuk biztos hogy még visszamegyunk hozzályuk,és bátran merem ajánlani másoknak is .

Címkék:

Kovács Lászlóné üzente 13 éve

Hát én is nagyon meglepődtem a válaszon az biztos, valamit valaki nagyon összekevert!

Papp István üzente 13 éve

Tisztelt Csordás Úr!
Valóban nem láttam azt a bizonyos hirdetést, viszont olvastam Izsák Ingrid beszámolóját nyaralásáról. amelyben még véletlenül sincs semmilyen utalás társkeresésre.
Amennyiben hozzászólása nem erre a cikkre vonatkozott, megkövetem Önt, de kérem lássa be, az adott helyzet erre engedett következtetni. Ismételten az elnézését kérem és az Önnek tulajdonított jelzőimet visszavonom.
Üdvözlettel: Papp István

Csordás László üzente 13 éve

Bocsánat, úgy látszik a helyesírási hibák és tévedések mostanság nemzeti járvánnyá növik ki magukat, mert utolsó előtti sorban azt írtam ....meg nem győzöm elkötelezetlenségemről....holott éppen ellenkezőleg, az ELKÖTELEZETTSÉGEMRŐL szeretném meggyőzni Önt Kedves István.

Az értetlenség másik oka az lehet, hogy kedves hozzászóló klubtagtársaim már nem láthatták azt a társkereső hirdetést, amelyik oldalunkra tévedt. Ha így van, valóban nem érthető a hozzászólásom. Ha látták, akkor így talán már nem olyan érthetetlen a hozzászólásom.

Kedves Papp István Úr !
Most én is értetlenül olvasom sorait. Valahogy a Horvátország Klub oldalára került egy társkereső hirdetés.Az egyéni véleményemet gondoltam megfogalmazni,amikor szerintem udvariasan próbáltam átírányítani a hirdetőt egy más területre. Nem szerettem volna kategórikus elutasító lenni, mert nem jogosított fel erre engem senki, ezért gondoltam megadni a lehetőséget arra hogy az utazni szerető " magányosok , de nevezzük őket tisztelettel szingliknek " számára szervezhetők utak bárhová, de miután mi a Horvátország Klub tagjai vagyunk, miért ne Horvátországba. Van már az utazási piacon ilyen ajánlat, aminek örülök, mert nem én találtam ki most , előző kommentemben.
Minden kritikát szivesen veszek, mert miután nem egy kritikus csapat vesz körül irodámban hanem egyedül dolgozom, megesik hogy tévedek. A sunyiság az nem tévedés, hanem súlyos jellemhiba, amit ezidáig még nem tapasztalt a környezetem.
A nemtelen utazásszervezés sem jellemző a munkámra, ha ilyen eszközök és módszerekre lenne szükségem nem lennék ennek a klubnak sem tagja.Az én utazásszervező tevékenységem már majdnem csak a saját munkám szeretetéből áll, semmint a nemtelen sunyi utasgyűjtögetésből.Ugyanakkor éppen emiatt, nincs arra elég bevételem hogy százezreket fizessek olyan reklámfelület megszerzésére, amely szinte agyonnyomja a klubélet nonprofit jellegét. Ha tehát megadom a saját irodám elérhetőségét, azt azért teszem, mert én hivatalosan bejegyzett, évek óta folyamatosan működő, a teljes Adria mentén jó partnerekkel rendelkező iroda vagyok, aki a klub tagjainak is szolgáltat, ha kérik. Ezidáig még nem kérte senki. Manapság tanácsot kérnek az utasok, meg a helyszint bemutató prospektusokat, térképeket, majd pedig on line rendelnek szállást, ami vagy bejön vagy nem. No és a legnagyobb utazási irodákhoz fordulnak, - mert a nagy nem tud bedölni - mert az biztonságosabb. Ezen a helyzeten valóban csak a sunyi, nemtelen, azaz a félrevezető, másokat tévedésbe ejtő, csak a csábító információkat közlő módszerekkel dolgozó illegális utaztatók tudnak úrrá lenni, de én nem kívánok ezek közé tartozni.
De szólni kell róla, mert rontják a horvát - magyar turisztikai etikát, félrevezetik a hazai utazóközönséget, amortizálják a horvát fogadó vendégszeretetet, amit Izsák Ingrid klubtagunk örömmel élvezett Bracs szigetén.
Kedves István ! akár itt, akár az alpokadria@adria-travel email cimemen folytathatjuk levelezésünket, egészen addig, amíg meg nem győzöm elkötelezetlenségemről és ki nem harcolom a sunyi és nemtelen - méltatlan - jelzők visszavonását. Tisztelettel.

Ványi Tibor üzente 13 éve

Ez érdekes. Izsák Ingrid valóban nem írt másról, csak hogy mennyire jól esett a családjának a szeretetteljes vendéglátás. Nem tudom, hogy ki mi mást tud kiolvasni belőle. Egyébként mi is nagyon jól éreztük magunkat korábban egyik évben Rovinjban, a másik alkalommal Trogirban.

Papp István üzente 13 éve

Olvasom Izsák Ingrid levelét Brac-rol és csak meg tudom erősíteni az ott szerzett tapasztalatát.
Ugyanakkor értetlenül állok Csordás úr kommetje előtt, egyszerűen nem értem. Mert ha valaki társkereséssel vagy utazásszervezéssel áll elő az éppen ő volt. Szakmájából eredően, de nem ilyen sunyi módon kellett volna előjönnie a farbával!
Csak remélni tudom, hogy az utazásszervezéseiben nem ilyen nemtelen eszközöket használ!

[Törölt felhasználó] üzente 13 éve

és még csak annyi ,hogy én a nyaralásrol írtam ahol a családdal voltunk és nem randiszervezésrol,és ha ezt nemtudja valaki megkulomboztetni akkor sajnálom,és részemrol ez sértésnel veszem

szerintem is tévedés tortént...én csak azt irtam hogy jo volt a szigeten és semmi randi szervezésrol nemesett szo.......

Csordás László üzente 13 éve

Azt hiszem itt valami tévedés történt . A rapid randi egy másik közösség címén talán hatékonyabban működne. Ha itt ebben a klubban mégis helyet akarna kiszorítani, akkor ezt újra át kell gondolni. Már magam is gondoltam egy úgynevezett társkereső autóbuszjáratra, az Adriára, amikor is húsz ifjú úr és ugyancsak húsz ifjú hölgy együtt utaznak egy hétre, 10 napra nyaralni és ha a szerencse úgy hozza, talán sikerül párt találni. Ha mégsem, akkor sem lesz tragédia, majd a legközelebbi turnus meghozhatja a megfelelő partnert. Ez legyen az Adria-Parti -ha javasolhatom. Ha erre lenne igény, nem bánom belefoghatunk. Én erre Orebicet találnám a legmegfelelőbbnek, tekintettel a szálláshely kapacitásomra, az árakra, a szolgáltatásokra, Dubrovnik, Korcsula közelségére. A másik alkalmas szinhelyként Kraljevicát tudnám javasolni ahol az előbbi előnyökkel megegyező a hely, ráadásul közel van, olcsón megoldható, Rijeka, Opatija és Crikvenica no meg a Krk sziget látnivalói bőséges lehetőséget teremtenek a közös témához, az esti disco pedig teret enged a további barátkozásra. Ha valakit érdekelnek a részletek, szivesen állok rendelkezésre. A Horvátország Klub nem csak a csendes szemlélődők, történelem és biológia tanárok gyűjtőhelye, ornitológusok és lepkegyűjtő csodabogarak klubja, hanem az életet , a tengert, a napot szerető emberek számára is ad lehetőséget. Egy a fontos: Horvátország, ahogy mindig is szerettük...!